Blauwstaart

Blauwstaart

dinsdag 6 september 2016

NIEUW LEVEN

Op de terug weg naar huis fietsend door de polder na een soorten rijk vogeldagje kwam ik iets vrij bijzonders tegen langs de lageweg in een weiland. Ik zag iets vreemds uit steken aan de achterkant van een koe, tot mijn verbazing zag ik een van de koeien aan het bevalen was, om een nieuwe bewoner op deze aardbol ter wereld te brengen. Dit soort dingen zie je niet gauw, en kon het niet laten om hier toch wat plaatjes van te schieten, normaal gesproken fotografeer ik geen boerderij dieren maar dit was wel bijzonder. Zeker nu dat ik weer begonnen ben met een nieuwe blog site om mijn belevingen in en met de natuur te laten zien.  Heel mooi onderwerp , nieuw leven , passend bij het gene wat ik met deze blog site weer wil gaan doen.


                                                            Het begin van de bevalling.

Beetje voor beetje komt het eraan.

Het koste best veel moeite.

Op de helft van de bevalling.

Het is er bijna.

Bevalling geslaagt, gezond en wel .

Op eigen benen, mag ze maar veel melk geven in de toekomst.
 

2 opmerkingen:

  1. Gave waarneming Chris en goed dat je het blog nieuw leven hebt ingeblazen om wat extra diepgang aan je vogelbelevenissen te geven. Ik wens je veel lezers toe en nog heel veel waarnemingen, normale en abnormale.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie start van het nieuwe leven van je blog! En wat een gave foto's! Veel plezier met het delen van je belevenissen. Ik zal af en toe eens komen buurten op je blog. :-)

    BeantwoordenVerwijderen